Partecipa a SiniscolaNotizie.net

Sei già registrato? Accedi

Password dimenticata? Recuperala

"Prèmiu Ànghelu Caria", sul podio Mauro Piredda, Andrea Fenu e Giovanni Oliva

Gli organizzatori (Tramas de libertade e la famiglia di Caria): «S’amore pro sa poesia, pro sa limba e pro sa terra nostra. Custu amus bidu»

Condividi su:

Si è svolto ieri pomeriggio, presso “Sa corte de su retore”, il primo Poetry slam interamente in lingua sarda intitolato “Prèmiu Ànghelu Caria - gara de poesia a boghe arta” e dedicato all'indimenticato politico indipendentista sardo scomparso 23 anni fa.

La gara, organizzata dall’associazione Tramas de libertade e dalla famiglia di Caria, è stata presentata da Giuseppe Piras. Il cerimoniere, dopo aver spiegato le regole della competizione (istruendo la giuria popolare formatasi per l’occasione), ha recitato una poesia introduttiva dedicata anch’essa al tema imposto (“Sa Sardigna”) con alcuni passaggi sulla figura del politico indipendentista molto legato a Siniscola.

Undici i poeti in gara: Giovanni Oliva di Alghero; Roberto Demontis di Bancali; Mauro Piredda di Banari/Siniscola; Francesco Chessa di Nuoro; Elisa Carroni di Orosei; Luana Farina di Ozieri/Sassari; Antonia Mulas e Giuseppe Contu di Sarule; Antonella Minzoni e Andrea Fenu di Siniscola; Bustianu Pilosu di Torpè.

Sul podio Mauro Piredda, Andrea Fenu e Giovanni Oliva. Piredda, campione sardo di poetry slam (campionato Lips) e giornalista (laureatosi a Sassari in Editoria e allievo del compianto Livio Liuzzi), ha convinto i giurati con la moda “Terra e libertade” (con retrogas e fiores basati sulla tecnica del “ses revessu”) e con “Fìgiu de Sardigna”.

Di grande attualità i componimenti di Fenu e Oliva con passaggi sulla lotta dei pastori.

Demontis, anch’esso finalista, ha recitato “Sa moda pro santu Nenaldu”, un canto lungo che tziu Remundu Piras cantò in gara a Villanova nel 1947.

«S’amore pro sa poesia, pro sa limba e pro sa terra nostra. Custu – si legge nel comunicato di Tramas - amus bidu eris cun sa gara a boghe arta “Prèmiu Ànghelu Caria”. Torramus gràtzias a sos poetas; a sas belle 200 persones acudidas; a Zoseppe Piras pro àere presentadu s’eventu; a Pietro Costa, a Bam e a “Ervas e frores” e Arkimissa pro sos prèmios intregados; a Claudio Roccia pro sas imprentas de sas locandinas e de sas pergamenas; a su tenore “Luisu Ozanu” pro sos corfos de boghe e pro nos àere contadu sa pelea de sos pastores; a Bustianu Cumpostu pro sos filmados; a Diegu Asproni pro s'iscenografia; a su grupu “Ballos e ammentos” presente eris pro aunire mùsica e passos a sos versos; a Pina Murru pro sa letura de sas poesias de Ànghelu; a sa famìlia de Ànghelu».

Condividi su:

Seguici su Facebook